ilanlar hepsi
Kid's Club Özel Konyaaltı Anaokulu
Kid's Club Özel Konyaaltı Anaokulu
İletişim BilgileriKreş Resimleri İçin Tıklayın
Yetkili : Sevinç Karagöz
Telefon : 0242 230 38 50-0532 642 92 93
İlçe/Mahalle : Konyaaltı/Toros Mah
Adres : Toros Mahallesi 818.Sokak No:4 Beşyıldız-Konyaaltı/ANTALYA
Web : http://www.antalyakidsclub.com/
E-posta : iletisim@antalyakidsclub.com

HAKKIMIZDA

Özel Antalya Kid’s Club, okul öncesi dönem çocuklarımıza yuva sıcaklığında ve modern eğitim hizmetleri sunan bir ana okuludur. Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı olarak özel statüde hizmet veren Antalya Kid’s Club, Atatürkçü düşünce ışığında; kendine güvenen, sorumluluk sahibi, hayata ve üst öğrenime hazır, paylaşmayı bilen, yaratıcı ve mutlu çocuklar yetiştirmeyi hedefler.

Çağdaş ve bilimsel eğitim yaklaşımları doğrultusunda, zenginleştirilmiş ve eğlenceli bir eğitim ortamı sağlamayı, çocuklarımızın potansiyellerini ortaya çıkararak ve sanatsal yeteneklerini geliştirerek ilköğretime bir adım önde girmelerini sağlamayı amaçlamaktadır.Yenilikçi ve uzman eğitmen kadrosuyla Antalya Kid’s Club; çocuklarımızın özgüven, sorumluluk ve yaratıcılık düzeylerini koruyarak geliştirmeye ve yaşayarak öğrenmelerine katkıda bulunmaya öncelik vermektedir.

Antalya Kid’s Club ekibi olarak, tüm çocuklarımızı değişen dünyaya hazırlamak, temel varlık sebebimizdir.

MİSYONUMUZ

Okul öncesi eğitim çocuğun kendini tanıma sürecidir. Tümçalışmalarımız bu sürecin etkin ve verimli bir şekilde gerçekleştirilmesineyöneliktir. Okullarımız özgün eğitim programı, donanımlı eğitim, oyun veetkinlik alanları, her biri çocuk gelişimi ve okul öncesi eğitimi uzmanı olanöğretmenleri ile 3-6  yaş arasındaki çocuklar için hizmet veren eğitimkurumlarıdır.

VİZYONUMUZ

Atatürk’çü düşünce ışığında, kendine güvenen, sorumluluk sahibi, hayata ve üst öğrenime hazır, paylaşmayı bilen, yaratıcı ve mutlu çocuklar yetiştirmek...

REHBERLİK

Öğrenci tanıma süreci okula kabul çalışmalarıyla başlar. Adaylar, yaş dönemi özellikleri göz önüne alınarak hem bireysel hem de grup içinde değerlendirilir. Bu şekilde öğrenci adayının becerileri ve ihtiyaçları gözlemlenir, grup dağılımlarında dikkat edilecek özellikleri belirlenir. Kayıt aşamasında velilerimize, “Rehberlik Formu” verilir. Bu formda velilerimizden, öğrenciye ait özel bilgileri (sağlık, büyüme, aile ilişkileri vb.) ve geçmiş okul yaşantısı hakkında görüşlerini paylaşması istenir. Bu form, okul açıldıktan en geç 2 hafta sonra Rehberlik Servisi’nin eline ulaşır ve öğrenciyle ilgili gözlemler bu bilgiler de dikkate alınarak devam eder. Bununla beraber öğrencilerimizin sınıf ve oyun ortamlarında gözlemlenerek ve velilerimizle düzenli görüşmeler yapılarak gelişimleri izlenir.

SANAT ÇALIŞMALARI

Sanat çalışmaları gün içinde çeşitli formlarda çocuklar için etkili bir öğrenme fırsatı olarak kullanılır. Sulu boya, pastel boya, kuru boya, parmak boya, küçük motor kas gelişimini destekleyici hamur, yırtma yapıştırma, makas aktiviteleri yapılır. Artık materyallerden oluşan aktivitelere yer verilir. Haftanın 5 günü sınıf öğretmeni ve resim öğretmeni rehberliğinde yıllık planlara paralel etkinlikler yapılır.SPOR

ETKİNLİKLERİMİZ

• Erken çocukluk döneminde hareket gelişimi çok yönlü olarak desteklenmelidir. 

•Her çocuğun hareket etme ihtiyacı vardır. Çocukların bu ihtiyaçları anlamlı ve planlı etkinliklerle desteklenmelidir. 

•Denge çalışmaları hareket gelişiminin temelini oluşturur.

•Çocuklar dengelerini sağladıktan sonra koordineli hareketleri kolaylıkla yapabilirler.

•Haftada 1 ders saati denge ve hareket gelişimi çalışmaları yapılmaktadır.

DİL ETKİNLİKLERİMİZ

Türkçe dil etkinlikleri kapsamında parmak oyunu, tekerlemeler, hikâye okuma / oluşturma, tekerleme, bilmece sorma / oluşturma, şiir okuma ve yazma, canlandırma ve resim yorumlama gibi etkinlikler örnek verilebilir. 

 •Parmak oyunu 

 •Hikâye okuma / oluşturma

 •Tekerleme

 •Bilmece sorma / oluşturma

 •Şiir •Canlandırma

 •Resim yorumlama

FEN VE DOĞA ETKİNLİKLERİMİZ

ALAN GEZİLERİ; Çocukların ilgisini çekecek yöresel,kültürel,mesleki ve güncel önem taşıyan her mekan, çocuk için doğal öğrenme alanıdır.Alan gezileri yalnızca fen çalışmaları kapsamında düşünülmez, çocukların araştırma yapma,problem çözme ve olayı yerinde gözlemleme yolu ile öğrenme gereksinimlerini karşılamak amacıyla çeşitli çevre gezileri yapılır. Okulumuzda (3-6 yaş ) gruplarımız için her 15 günde bir yıllık konuları destekleyici eğitici geziler (sinema, tiyatro) yapılır.

BAHÇE SAATLERİ; Hepimiz, doğal yeşil bir ortamda kendimizi iyi hissederiz. Güzel bir bahçe, iyi donanımlı bahçe araçları çocuklarımızın gelişimi için çok önemlidir. Açık hava etkinliklerinde daha esnek olunur,çocuklar daha az kısıtlanır,daha yalın kurallar uygulanır, çocuk bahçede özgür oynayabilir,isterse tek başına,isterse grup halinde oyunlar oynar.Oyun bahçesinden tüm gruplar öğrencilerimizin temiz hava almaları arkadaşları ile eğlenceli dakikalar geçirerek rahatlamaları,bahçedeki diğer canlılarla ilgilenmeleri arkadaş edinmeleri amacıyla düzenli olarak yararlanırlar.

OKUMA - YAZMAYA HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Okuma –yazmaya hazırlık çalışmaları çocukların ilköğretime geçişini kolaylaştırmak, hazır bulunuşluk düzeylerini artırmak amacıyla yapılan etkinliklerdir. Haftanın beş günü uygulanır. Okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları tüm yıl içinde çeşitli etkinliklerle gerçekleştirilir. 

Görsel algılama çalışmaları 

El-göz koordinasyonu 

Şekil-zemin ayrımı 

Şekil sabitliği

Mekanda konum 

Mekansal ilişkiler 

İşitsel algı çalışmaları (Fonolojik duyarlılık) 

Dinleme 

Konuşma 

Sesleri ayırt etme 

Seslerle nesneleri ya da nesne resimlerini eşleştirme 

Dikkat ve bellek çalışmaları 

Temel kavram çalışmaları 

Problem çözme çalışmaları 

El becerisi çalışmaları (Çizme, boyama, kesme, katlama, yoğurma, yapıştırma vb) 

Öz bakım becerilerini geliştirme çalışmaları

MÜZİK ETKİNLİKLERİMİZ

Müzik etkinlikleri günlük planda yer alan diğer etkinlikler sırasında da kullanılan etkinliklerdir. Ses dinleme ve ayırt etme çalışmaları, şarkı söyleme, ritim çalışmaları, yaratıcı hareket ve dans, müzik eşliğinde hareket, müzikli öykü oluşturma ve çeşitli işitsel algı etkinliklerini içermektedir.

OYUN ETKİNLİKLERİMİZ

OYUN & HAREKET / KURALLI OYUN SAATLERİ 

Öğretmen ya da çocuklar tarafından yapılandırılmış, kuralları olan ve grupça oynanan etkinliklerdir. Sınıf içinde ya da bahçede oynanır. Gün içerisinde programa göre çocuklar oyun odasında oynarlar. 3-6 yaş için aktif öğrenme programındaki "planla-yap-değerlendir" çalışması uygulanır. Aynı zamanda çocuk merkezlidir. Yaratıcı, paylaşımcı, grup kurallı oyunlar hazırlanır, çocukların yaratıcılıkları desteklenir.